Sidevisninger i alt

lørdag den 25. januar 2014

22 årsfødselsdag



Min elskede lille pige blev 22 år den 22 januar. Jeg fatter slet ikke hvor tiden er blevet af.


 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi3Ll34OFzykx4Q5FtTWgpFfyv4pkLaNdqs_ovoP7wKpu2yFQIsJinebJdylAxTZjzKEvb99PBiKBYq0r3mWcedIcl0vbXyRX5v3DZmh4n8ISktZmS9D02hASNRdb1Oj6A-SB6kKf2bmeU/s1600/030.JPG




Lille bror har sat hjerte pÃ¥ billeder af hende. Han har altid holdt meget af hende. 

Da jeg ledte efter billeder af hende i div. billeder album. Blev jeg opmærksom pÃ¥ hvor lidt vi har fÃ¥et fremkaldt billeder de sidste mange Ã¥r. Og hvor er det dog trist, for det er sÃ¥ hyggeligt, at sidde og kigge pÃ¥ billeder. Begge unger kom og skulle se hvad jeg lavede og vi fik nogle hygge snakke om billederne. SÃ¥ jeg vil igang med at fÃ¥ nogle af de digitale billeder fremkaldt og sat i mapper. 
Hendes elskede dukke Sarah, som hun selv  fandt til et loppe marked. Hun ville bare ikke med videre, hun havde bare forelsket sig i den dukke. Jeg og min mor prøvede alt men nej det skulle være den dukke. Og hun elskede den over alt, nÃ¥r de andre piger legede med fine dukker. Vi har den stadig væk og den lille aldrig smidt væk :)

Vi fejrede hendes dag med sang fra morgenstunden og med brunch. I vores familie har vi en tradition for at fødselsalen bestemmer hvor/hvad  vi skal spise. Hun valgte Bones som vi ofte har spist pÃ¥. Det var en rigtig hyggelig dag
 I dag  kommer familien. Hun elsker at bage kager, sÃ¥ hun har inviteret pÃ¥ det store kage bord,  lige nu har hun travlt med at bage. Jeg har bagt vanilje kranse, boller og gulerodsbrud.og en lagkage. SÃ¥ jeg tror vi fÃ¥r vores kagelyst dækket i morgen. :)



   




Ingen kommentarer:

Send en kommentar