Sidevisninger i alt

tirsdag den 22. januar 2013

Så langt

Så kom jeg på den anden side af min fod opr. Alt gik som det skulle. Jeg blev opr. I tirsdags (15.1) og kom hjem fredag. Jeg lå på kommune hospitalet afd ESA Det var bare det sødeste og dygtigste personale. Jeg havde pokkers ondt det første døgn og de var bare så søde ved mig, og gjorde alt for at hjælpe. Jeg havde et indbygget katete i knæet som bedøvede foden. Det virkede ikke helt optimalt. Så selv om det var over midnat blev jeg kørt op og fik
lagt det om. Og det hjalp med det samme.
Da jeg kom hjem var jeg næsten ved at opgive at komme ind i huset. Vi har en trappe med 11 trin. Som er ca. 5 cm høje
Jeg kunne slet ikke hoppe op af dem. Så det endte med jeg kravlede op.! Kønt syn 😟 Vi har flyttet et seng ned i stuen da tanken om at kravle op af alle de trin hver gang jeg skal hvile benet virker fuldstændig uoverskueligt. Det fungere rigtig godt. Vi har et lille toilet her. Som jeg kan hoppe ud til. Søndag var jeg i bad, det foregik ved hjælp af et par krus og en skål som jeg hældte ud over mig. Min. Datter hjalp mig. Så alt i alt går det stille fremad. Men fy for pokker det er noget smertefuldt noget. Troede lægen overdrev da han beskrev det. Han har selv været igennem det, så han ved hvad han taler om. I dag skal vi fejre vores datters 21 års fødselsdag i dag. Det bliver noget anderledes end det plejer. Men hun forstår heldigvis.







4 kommentarer:

  1. Så nu kan det kun gå fremad. Godt i har fundet en løsning på alt det praktiske og fortsat god bedring.

    SvarSlet
  2. Tak Liv <3 ja det kan kun blive bedre. :)

    SvarSlet
  3. Godt at høre at det går den rigtige vej, fortsat god bedring og tillykke med datteren :)

    SvarSlet
  4. Åh - stakkels dig - Rigtig god bedring.
    ( Godt det ikke var hånden, nu kan du få nørklet lidt mens du liger der :-))

    SvarSlet