Sidevisninger i alt

lørdag den 31. januar 2015

Hyacinter

Jeg holder meget af Hyasinter. Der er ligesom dobbelt glæde i dem 😊 Først kan man nyde dem inde. Og hvis man gør som jeg sætte dem i haven, kan man glædes over dem derigen. 

Så da jeg kom forbi en kasse med fire den anden røg de helt af sig selv i kurven.

Jeg har lavet 4 forskellig små sammen plantningere, for at vise hvor let det er med de ting har i gemmerne. 



Jeg har altid mos liggende, fra gåture i skoven og lign. steder. Hvis man opbevarer det i en lukket plast pose kan det holde sig frisk i lang tid. 

Og så gemmer jeg og køber også lidt pynt, som de små perler på knappenåle, eller de små stof blomster. Der skal ikke så meget til.


Den her har jeg lavet til min Mor. Det et gammelt syltetøjs glas jeg har stikket en 'frakke' til af en rest garn.Syet den sammen og limet den fast for oven. Og så en rustik lædersnor om. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar