Sidevisninger i alt

torsdag den 22. december 2011

Lidt nyt fra mig

Puha tiden flyver afsted for mig for tiden. Men det har været en rigtig dejlig december.Jeg har været i biffen med min søn, hvor vi så in time. En rigtig god film. Først var vi rundt og købe lidt julegaver og spiste på en hyggelig cafe. Dejlig at ens unger er blevet så store, at man kan lave sådan noget med dem. Jeg har også været inde i byen med min dejlige datter hvor vi også fik købt lidt jule gaver sammen og osset lidt sammen. Vi sluttede af med en dejlig frokost på cafe Jorden. Dejligt at have lidt tid med dem alene engang i mellem. jeg bliver så glad af, at være sammen med dem og opleve hvor dejlige unge mennesker de er blevet til. De er det bedste jeg nogensinde har "lavet"

Jeg er ved at være færdig med mit topstykke. Puha det har virkelig trukket tænder ud det håndarbejde :) Men dejligt med lidt udforinger.

Vi har også bagt lidt småkager. Patrick havde "numser" og "bryster" med til sidste skole dag. Det vakte jubel i en klasse med kun drenge :)

Jeg har også været til blomster binding. Det nyder jeg virkelig, tiden flyver afsted for mig når jeg er der. jeg har lavet en flot (synes jeg selv :) ) dekoration til vores jule bord. Det bliver holdt i lilla i år, har jeg bestemt. Vi bliver os 4, mine forældre og min mands søster. Håber det bliver hyggeligt.



Var i city vest centret i går og opdagede den sødest p. plads eller det vil sige der var 2 meget tæt på centret. Synes det er meget betænksomt for familier med meget små børn.


Nå hvis ikke jeg kommer herind inden jul. Vil jeg gerne ønske jer alle en rigtig glædelig jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar