Sidevisninger i alt

søndag den 10. februar 2013

Nå jeg må heller tage mig sammen. Det er lige før jeg fortryder jeg har meldt mig til denne blog leg med bogstaver. :) For det stresser mig lidt, og det er jo ikke meningen.

I i går må stå for irritation, synes ellers jeg tackle dette med at hoppe rundt på et ben flot. Men i går op i sær i dag synes jeg godt nok det er træls. Jeg kan ikke holde ud at ligge i sengen, får ondt i ryggen og nakken. Kan ikke sidde så får jeg ondt i foden. Og hoppe rundt er også smertefuldt. Mit gigt knæ har det bare af H til. Og jeg er øm i hele kroppen af det løften af mig selv rundt på et ben. Jeg er jo ikke en lille nips. :( Det hjælper ikke en gang at min datter siger mine mormor arme er ved at blive markeret. :) Jeg er også så træt af jeg ikke bare lige kan svinge støvsugeren, pynte lidt op med friske blomster og bage lidt. Men det hjælper ikke at pive ved det godt.



J må stå for: Juble når jeg kan få lov til at støtte på min fod om  16 dage :)

Vender tilbage med et bedre humør i morgen :) 

3 kommentarer:

  1. Din stakkel.. føler med dig... Men se positivt på det, du kan sætte datteren til at støvsuge, og hvis hun ikke gør det... tja - så render skidte helt sikker ikke nogle steder.
    Du behøver ikke at have dårlig samvittighed over ikke løbe en tur - som vi andre har.
    Du skal ikke stresse over bogstave legen - selv om det er sjovt at se hvad folk har fundet på. Ikke nok med det - så kan du sove længe i morgen, når andre må tage sig sammen for at gå på arbejde, når manden har vinterferie.
    Så frem med humøret ... det hjælper altid, og så glæd at når du har sovet 1 gang mere - så er der kun 15 dage til du kan støtte på benet.

    SvarSlet
  2. Forstår godt du glæder dig til at må støtte på foden igen. Ja når man aflaster et sted belaster man et andet. Ja tænk at man kan længes efter at støvsuge, gøre rent osv.
    Op med humøret, jeg glæder mig over du har tid til at skrive her på din blog :)

    SvarSlet
  3. Kære Erna og Hanne tak for jeres søde råd. <3

    SvarSlet