Sidevisninger i alt

mandag den 7. maj 2012

Trist

Jeg har måtte begrave min elskede kat Findus i dag. Jeg var på vej ud på en cykletur, da jeg kunne høre ham kalde. Synes der var noget underligt over hans kald og kunne først ikke finde ham. Men da jeg fandt  ham, var hans bagparti lammet, og hans bagporter var iskolde. Min datter og jeg fik ringet efter en taxa og kørte til dyrlægen. Som kunne konstatere, at hans ryg sikkert var brækket, men det kunne også være en blodprop. Men det kunne han kun finde ud af ved et røntgen billede. og uanset hvad det var, kunne han ikke gøre noget for ham. Så jeg valgte sammen med familien, at det bedste var han fik lov til at sove ind. Vi nåede heldigvis alle sammen op til dyrlægen og fik sagt farvel. Vi tog ham med hjem og begravede ham under vand granen. Træet som han ofte kravlede op og brugte som krasebræt  :)
Vores anden kat og hund fik også sagt farvel til ham. Puha det er hårdt vi savner ham allerede så meget. Ved ikke hvordan jeg skal sove i aften, han plejer at ligge oppe med min hovedpude og spinne mens jeg læser, og når jeg er faldet i søvn gik han på damejagt.<3


1 kommentar:

  1. årh nej hvor forfærdeligt. Det er min største skræk at finde mine katte på den måde. Tænker på dig og føler med dig. Og husk at du har været heldig at ha' katten i dit liv.

    SvarSlet