Sidevisninger i alt

søndag den 6. maj 2012

Nye tider

Jeg får ikke skrevet så meget herinde for tiden. Det er dels fordi jeg ikke synes jeg oplever noget eller laver noget som er så interessant, at skrive om herinde. Men nu har jeg bestemt mig for at skrive noget mere herinde. Jeg vil til at bruge bloggen som en lille dagbog.

I går fik jeg ryddet op i kælderen, det har det længe trængt til det. Nu er vaskekælderen dejlig nem at komme til. Kurve der gør det nemt at overskue, da de er delt op i farver, koge m.m. Jeg fik lavet et lille hjørne hvor alle mine have/blomster dekorationsting er lige ved hånden. Så nu skulle det være let at komme til. Håber det gør at jeg får lavet nogle flere ting.

I dag skal jeg til vandgymnastik, det er et af ugens højde punkt :) Bagefter vil jeg køre på lossepladsen med 8 poser skrald fra kælderen. Jeg får altid sådan en fed fornemmelse når jeg kører ud derfra. Jeg holder meget af orden, men har desværre ikke altid overskuddet til det.

Hvis der er flere kræfter tilovers vil jeg gøre rent. :)

I får lige et dejligt billede som en af mine unger har taget i skoven, hvor jeg også får hentet mange kræfter og overskud efter en gåtur. Jeg vidste slet ikke de havde taget billeder med det. Opdagede det først da jeg tømte det. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar