Sidevisninger i alt

mandag den 18. februar 2013

Jeg er her ennu :)

Jeg har ikke været så god til  at skrive på bloggen. Der er lige et par dage og bogstaver der er blevet sprunget over. Vi er vel nået til R i dag ? Det må stå for ren. ;) I den her tid hvor jeg har mit gips ben, er jeg blevet vasket på vores lille gæste toilet. Siddende på toilet og så skyllede med en skål vand. Det er gået forbavsende godt, og har da også følt mig ren. Men i dag hjælp min datter mig op på første dal hvor vores badeværelse er. Neje hvor var det skønt med et bruse bad. Og det var slet ikke så slemt at komme op af trapperne som jeg havde frygtet.

Jeg får da også lavet lidt håndarbejde. Troede jeg kunne blive færdig med min Solar plexus, men den har drillet mig meget. Jeg er ikke så god til at læse opskrifter som jeg troede, så den har været pillet op en del gange, må have brugt mere garn en jeg troede. Der i hvert tilfælde ikke nok. Og det var i rest ordre hos "min" garn dame, så øv øv. Det er heldigvis kun kanten i siden, jeg mangler så evt. anden indfarvning gør ikke noget. :)

Jeg hækler grydelapper det er så hyggeligt. Mens jeg samler mod til at begynde på Top stykket igen. Havde jo strikket en, som jeg kom til at vaske på et for varmt program, så det blev til en pude. :)
Men det mønstre drillede mig også en del, men jeg har garn og vil jo også rigtig gerne have den, så det er bare med at komme igang. :)





3 kommentarer:

  1. Det er helt utrolig luksus med et bad :) Jeg kommer lige i tanke om, da jeg så billedet af topstykket, at jeg har garn og opskrift liggende til sådan en :0.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ren luksus :) Jamen så skal du måske også til og igang?

      Slet
  2. Dejligt at du pipper og har det godt! : ) skal du ikke snart have gipsen af?

    SvarSlet