Sidevisninger i alt

tirsdag den 29. maj 2012

0-5 til forhaven

Vi har en forhave som jeg længe har været træt af. Den er rigtig svær at holde pæn (uden udkrudt) Og jeg har tit tænkt på hvad jeg skal gøre ved den. Jeg har det sidste stykke tid plantet en del planter der. I håb om at det kan dække det hele til. I pinsen skulle den have den store tur, havde lige overskuddet til det. Og bagefter skulle der plantes sommerblomster. Der en høj kant ned til fortorvet. Jeg var nået så langt at jeg ville "hoppe" ned på fortorvet. Min højre fod kan indimellem svigte mig lidt. Så jeg sætte den venstre ned samtidig med jeg brugte min rive som stok. Men da jeg skulle støtte med højre gik det galt. Jeg mistede balancen og faldt gennem hækken og trillede ned af kanten mod vejen. Av av brækkende heldigvis ikke noget men fik en masse rifter og hudafskrabning. Så forhaven fik lov at være resten af dagen, og jeg har ikke haft den store lyst til at komme derud igen. :) Tror jeg vil måle den op og så plante den til med et eller andet bunddække så den kan "passe" sig selv.  Så kan den lære det!







2 kommentarer:

  1. av av... håber du snart kommer dig.

    SvarSlet
  2. Tak ja det går fint nu. Det klør men det er jo gode tegn på at det heler :)

    SvarSlet