Sidevisninger i alt

søndag den 27. januar 2013

Blog - udfordring

Der sker ikke så meget her for tiden. Det går stille fremad. Jeg har ikke så mange smerter mere, men bliver hurtig træt. Jeg troede jeg ville få lavet en masse håndarbejde, det er det desværre ikke blevet til så meget endnu. Jeg har fået hæklet et par grydelapper, men mangler thermium, og min lokale stof butik, har det i restordre. Så jeg kan ikke få dem lavet færdig. Jeg har fået lyttet til et par lydbøger det er rigtig godt. Jeg har bestemt at jeg vil være med til blogudfordringen i Februar, så kan jeg da holde mig lidt i gang :)




Nu skal jeg "bare" lige finde ud af at få det lagt ud i siden ;) Glæder mig til at kigge med, hos alle I andre der er med.

3 kommentarer:

  1. Godt at høre at det går fremad - hvilke lydbøger har du hørt?
    Kan se at du har fundet ud af det med at lægge reklame for udfordringen i sidebaren. Og tak fordi du reklamerer for det :o) fortsat god søndag!

    SvarSlet
  2. Ja det tager den tid det skal sådan noget...... trætheden kommer vel også af det smertestillende du sikkert har taget, håndarbejdet løber ingen steder vel :)

    SvarSlet
  3. Hej Liv jeg låner bøger på biblioteket på netlydbøger så det er dejligt nemt. De nyeste er ikke kommet endnu, men synes de har et fint udvalg. Jeg har hørt: Liv og død af Rasmus Dahlberg en forfatter jeg ikke kendte, men som helt sikker er værd at høre/læse igen. Har allerede fundet flere bøger af ham. Lige nu er jeg ved at høre Den glemte have af Kate Morton en rigtig sød og fin historie. Jeg falder bare nogle gange i søvn og kan ikke huske hvor jeg kom til så nogle gange hører jeg det samme igen. Men pyt med det.

    Hej Hanne ja du har sikkert ret, det havde jeg ikke lige tænkt på. Smerterne er heldigvis ved at aftage.

    SvarSlet