Sidevisninger i alt

tirsdag den 19. februar 2013

S

Så kom vi til S og for mig kan det kun stå for Søhest. Det er mit ynglings dyr, synes den er så sød når den "hopper" frem. Og så har de jo forstået det de kvindelige søheste, de lader de mandlige søheste om at føde og passe ungerne. Neje tror nu ikke jeg kunne have undværet at være gravid og være tæt på mine unger. :) Hvis det ikke var fordi at saltvands akvarium var så svært, ville jeg havde haft et med søheste.

Og til Liv ;) Jeg må begynde at støtte på næste tirsdag. Og så skal jeg til kontrol den 4.3. Der håber jeg får en gå skinne på.

1 kommentar:

  1. Vi skal også altid lige kigge til søhestene når vi er på Kattegatcentret. Selvom yngstemand synes det er noget mærkeligt noget at den hedder sø-hest.
    Gode nyheder med foden! : )

    SvarSlet