Sidevisninger i alt

fredag den 3. januar 2014

En god nytårsaften.

Nytårsaften er normalt ikke noget jeg er så glad for. Jeg hader fyrværkeri og bliver normalt lidt trist over at året er forbi. Så det plejer bare at være en aften der skal overstås. Min mand arbejder som regel. Det skulle han også i år.

Vores hund er meget bange for fyrværkeri og plejer at være bedøvet af medicin. Min datter og jeg talte sidste år om, at vi måske skulle tage i Fasters sommerhus næste gang. Sommerhusene har strå tag og man må ikke affyre der.
Vi tog derover den 30.1

Efter morgenmaden den 31.1 tog vi til stranden og gik en lang tur med Bertha og legede med bold, så hun var godt træt da vi kom hjem.




Vi mennesker fik også en lille lur :) Jeg gik i bad og tog nattøj på. Vi spise bull pork og hyggede, min dater så tv, jeg læste og strikkede. Vi skålede i cola og fik kransekage kl 24. Der var der så lidt bulder men det varede kun en lille time. Så Bertha nåede ikke at blive alt for skræmt. Hun og jeg gik i seng ved halv 2 tiden. En rigtig dejlig afslappende aften. Så tror vi har fået også en ny tradition. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar