Sidevisninger i alt

lørdag den 1. oktober 2011

Hvor bliver tiden dog af ?

Det var været en dejlig uge, men puha hvor tiden dog løber afsted. Det var rart at se min lille mor. Hun havde det ok, var meget træt men på vej op. Mens jeg var der oppe besøgte jeg den garnbutik som startede min strikke karriere :) Det var sjovt den har ikke forandret sig meget siden jeg startede med at komme der for ca 35 år siden. Nu er det ikke de to søstre der ejer den. Men den unge dame som hjælp til :) Duften var den samme, utroligt hvor mange minder der kommer frem bare ved en duft. :)


I torsdags var min børn og jeg i Teatret for at se Hamlet det var en rigtig god oplevelse. Var noget spændt da jeg fandt ud, af det var en anderledes måde den var sat op på. Den var sjov og meget moderne. Men tror, at det var en god ting. For begge mine unger (19 og 16 år ) synes det havde været rigtig godt.


1 kommentar:

  1. hej Dorthe
    jeg har intet mønster, men mobiltaske er syet efter Anne-Pia Godske Rasmussens bog "Hånd i Hanke".
    Kan du ikke finde bogen, eller hellere vil have at jeg syer en til dig, så skriv på
    lenedragsbaek@mail.dk
    så finder vi ud af noget.

    SvarSlet