Sidevisninger i alt

mandag den 26. september 2011

Træt træt

Puha jeg er bare så træt for tiden. Orker ingen ting..... Øv måske noget efterårs ting?

Søndag blev brugt til at besøge efterskole, min "lille" dreng tænker på at starte efter sommerferien. Dejligt oplevelse, vi blev vist rundt på hele skolen af de sødeste 2 drenge. Og dejlig samtale med forstanderen. Jeg fik helt lyst til selv, at starte på efterskole. Mon der findes en for dem på 48 år ? :)

I går startede jeg til vandgymnastik igen, hvor var det dejligt at få bevæget sig, synes allerede jeg kan mærke bedring i mine gigtsvage knæ.

I dag skal jeg op og besøge mine forældre, de kom hjem søndag. Min mor lød meget træt og var utrolig ked, af hun havde været syg dernede. Så skal lige op og se hende.

Ha en god dag alle I søde mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar