Sidevisninger i alt

mandag den 31. december 2012

Årets gang











Med inspiration fra mange andre blogger har jeg valgt at vise lidt fra året der er gået.

Januar: Min søde datter blev 20 år. Vi har altid fået kagemand, men min datter er ikke så glad for selve kagen. Så i år valgte vi at lave en kagedame i hindbærkage, som hun elsker. Det blev en rigtig fin og sjov kage.


I februar startede vi op med hunde træningen igen. Det er noget både Bertha og jeg holder meget af,

I Marts prøvede jeg at lave glasperler første gang, det var rigtig sjovt,

I April faldt jeg og slog mig voldsomt da jeg var ved at ordne vores forhave. Jeg fik en del skrammer som gjorde så ondt at jeg ikke var opmærksom på at min højre fod faktisk gjorde mere ondt end ellers. Det viste sig at den var brækket og nu kan jeg næsten ikke gå på den. Godt jeg skal ind og have lavet den her den 15. jan.
I Maj mistede vi vores elskede kat Findus. Jeg fandt ham uden for vores hus, hvor han var lam i hele under kroppen. Vi tog til dyrelægen, som ikke kunne fortælle hvad der var sket. Men at det bedste ville være han fik lov til at sove ind. Puha det var hårdt og vi savner ham hver dag.
I Juni havde mine forældre inviteret os og min bror plus familie til Tykiet. Vi havde en rigtig dejlig ferie.


I Juli var det min fødselsdag min datter havde lavet en lækker lagkage til mig.  Og vi fik afhøvlet gulvet og malet stuen og køkkenet. Det var rigtig dejligt men sikket et arbejde med at slæbe møbler frem og tilbage :)

I August startede min søn på efterskole. Det var en spændt dreng vi aflevere der. Patrick har en mild  autisme og adfærdsvanskeligheder. Så det var stort han startede der. Han nåede at få nogle dejlige mdr der, men de kunne desværre ikke magte opgaven. Så lige nu venter vi på hvad han så skal. Det er ret hårdt for os alle.
I september havde vi en bod i Silkeborg, hvor vi fik solgt en masse af vores ting som vi ikke bruger mere. I sær fik min datter solgt en del. Hun har arbejdet i Vera moda og havde en del tøj, hun gerne ville af med.

I oktober var min søn og jeg til dino show i Jyske boxen Det var en stor oplevelse.

I November fik jeg at vide at min fod var brækket og at den skulle opereres.Samtidig fandt lægen ud af at jeg har sammenvoksede fodknogler, som er grunden til at jeg har haft ondt i den fod i flere år og den har været så usikker at støtte på 
Det er naturlig træls at, at skal have den i gips i 3 mdr hvoraf jeg ikke må støtte på den de første 4-6 uger. Men det kan kun blive bedre.
I december var jeg med til at pynte på på Rosenholm slot. Det var rigtig sjovt og meget anderledes end jeg har prøvet før. 


Det var lidt af hvad der er sket i dette år. Der er naturligvis sket meget mere men tror det er et meget godt billede af det med det her.

Vil gerne ønske jer alle et rigtig godt nytår. Glæder mig til at følge jer alle her i blogverden. Lige nu ligger min datter med en meget bange hund, som har måtte få beroligerne for at holde nytårsaften ud. Det er så synd for hende. Samtidig har vi en kat Anton som er sur fordi han ikke må komme ud. :)




 








3 kommentarer:

  1. Godt nytår :)
    Glæde mig til dine billeder i det kommende år

    SvarSlet
  2. Godt nytår til dig også Hanne tak for kommentaren.
    mvh Dorthe

    SvarSlet
  3. Godt nytår - fint indlæg (:

    - Kit

    SvarSlet