Sidevisninger i alt

tirsdag den 25. december 2012

Juleaften.

Vi var i Nordjylland hos min bror og hans familie i går aftes Da min bror og svigerinde også  kunne fejre kobber bryllup  ville vi  blive  14 personer, da min svigerindes familie også var der.  og . Dem har jeg kun mødt et par gange. Og jeg er ikke god til mange mennesker og især når jeg ikke kender dem, så jeg var lidt nervøs :(  Men det gik over alt forventning. Vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag. Hvor der var plads til alle og især også  vores lille hund. Der var 3 andre hunde så hun hyggede sig i den grad, og sov hele vejen hjem til Århus ;) Jeg fik mange dejlige gaver. Bla. en lækker badekåbe af min søde datter, så er jeg klar til min fod operation i januar. Hun havde også hjulpet hunden og købt en dejlig strikke bog til mig, med mønstre på sjaler og poncher der er allerede sat kryds ved mange spændende ting i den. Min søn gav mig en biograf billet så vi skal ind og se twilight breaking dawn part 2 første nytårsdag. Den glæder jeg mig til at se. Af mine forældre fik jeg den lækkeres silke dyne Uhm Jeg fik en æske bestik af min mand, måske lidt kedelig men vi, er ved at skifte det gamle hverdagsbestik ud. Så selv om jeg plejer at sige at jeg kun ønsker mig ting til mig selv var det ok ;) Men skal da være ærlig og sige jeg ville heller have haft et smykke eller lign. Men ved jeg bliver glad for det når vi får det i brug. 




2 kommentarer:

  1. Sikke dejlige gaver du har fået :) ja der er så mang lækre ting i den strikke bog. Glæder mig til at se hvad du får lavet i det nye år

    SvarSlet
  2. Tak Hanne ja jeg glæder mig også til at komme igang med noget der fra. Håber du også har haft en dejlig jul.

    SvarSlet