Sidevisninger i alt

tirsdag den 5. februar 2013

Hvor ville jeg gerne have været ude og gå en lang tur med Bertha i dag. Jeg sad og kiggede ud af vinduet og drømte mig langt væk.
I den tid her efter jeg blev opr.  i benet, når jeg har haft meget ondt har jeg tænkt på, at jeg gør det her for at komme ud og gå lange turer med hende. Det er utrolig hvad sådan et dyr kan gøre ved en. Før min datter fik hende, var jeg mere et katte menneske. Men nu låner jeg hende tit, de bor jo stadig hjemme. Vi går til hunde træningen og der har jeg fået et par bekendte som jeg også mødes med uden for hunde træningen. Jeg har også lært vores naboer og vores lokal område meget bedre at kende.
Det bliver hårdt den dag de flytter hjemme fra :) Men har sagt hun kan komme hjem i dagpleje :)

I får lige et par billeder fra vores sidste tur sammen, inden jeg blev opr. Der var der meget sne.



1 kommentar:

  1. Måske du skal have din egen hund når de flytter hjemmefra....

    SvarSlet