Sidevisninger i alt

lørdag den 9. marts 2013

Her kommer mutter med kost og gangstativ

Nu har jeg jo siden den 15.januar ikke haft mulighed for at gøre rent herhjemme. Man skulle jo tror det var en drøm. Men nej selv om ungerne og manden er sød til at støvsuge m.m. så er det jo ikke blevet gjort som jeg plejer. :) De ser ikke lige det samme som mig. Så da solen stod ind i gennem et godt støvet vindue i formiddags kunne jeg altså ikke klare det længere. Og jeg har jo fået en gå gips på og må godt støtte lidt. Så jeg hoppede ud efter mit elskede Ajax, vinduespuds, en klud og kosten, Og så gik jeg ellers igang. :) Det var nu ikke så meget jeg kunne holde til før foden sagde stop. Men lidt har jo også ret. Regner med at tage lidt i morgen også :)




Jeg får strikket og hæklet lidt er lige startet på et hæklet tæppe som jeg fandt hos

http://www.bloglovin.com/frame?post=568553546&group=0&frame_type=a&blog=3250497&link=aHR0cDovL3Blc2Nuby5ibG9nc3BvdC5jb20vMjAxMi8wOS9oa2xldC10cHBlLmh0bWw&frame=1&click=0&user=0

Jeg ved ikke hvornår det bliver færdig,Det nok mere sådan et håndarbejde man går lidt fra i perioder.  Men det er hyggeligt og let at have med på farten.

1 kommentar:

  1. Tænk at rengøring kan udløse sådan en glæde. Jeg har kun gjort det af pligt idag, men har jo også kunne gøre det hele tiden.
    Dejligt at du kan komme lidt rundt nu.

    SvarSlet