Sidevisninger i alt

lørdag den 27. april 2013

Hvad har du i tasken?

Jeg læste om en sjov leg hos: http://frufausingsfiflerier.blogspot.no

Hvad har du i tasken?





Min taske har jeg købt af Morskaber, med blogen af sammen navn. Jeg har en kalender fra Isager som jeg næsten ikke bruger da jeg altid bruger min telefons kalender. Ynglings tyggegummi og lakridser. Smertestilende tabl. Min pung, mine briller, solbriller en lille notes blok hvor jeg skriver tanker, tegner m.m. en kuglepen. En flettet pung min mor har lavet af gamle haveblade. Der har jeg alle små tingene i. For der er desværre ikke en lille inderlomme i tasken. En foldenet, jeg er for nærig til at købe plastposer ;) En tabl æske med en dagsdosis så jeg kan sove hos mine forældre hvis det skulle blive nødvendig. Og ikke mindst et lille håndarbejde, for tiden hækler jeg trekanter til et tæppe.

Håber du vil være med i legen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar