Sidevisninger i alt

torsdag den 16. maj 2013

lidt nyt

Et lille pip her fra. Der bliver ikke lavet så meget kreativt for tiden. Jeg har fået startet på Topstykket igen. Har gået og samlet mod til at komme igang. Men det er nu gået forbavsende godt. :)

Jeg har fået lavet 133 trekanter til mit tæppe, så jeg burde begynde at sy det sammen, så jeg kan se hvor mange flere  jeg skal have lavet.

Jeg har fået gipsen af min fod. Den er helet godt de to af de 3 steder, så lægen mente det var sikkert nok. Det tror jeg bestemt også. Det føles rigtigt. Men må holde mange pauser, lidt træls når jeg bare gerne vil lave alt det der er blevet forsømt i den tid jeg har haft gips på.

Meget af min tid bliver også brugt til at køre til Nørresundby, op til min mor og far. Nu kan jeg jo heldigvis selv kører.
Puha hvor er det hårdt at se ham så skidt. Jeg var deroppe i går, hvor han fik en sygeseng at ligge i. Han har ingen kræfter tilbage, bare det med at komme op og sidde skal han have hjælp til. Og min stakkels  mor .....:( Vi tager der op igen på lørdag, hvor min mand kommer med. Så kan vi få ordnet lidt i deres have, for det stresser min mor, at den ikke er som den plejer.

Nå vil prøve at få gjort lidt rent herhjemme.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar