Sidevisninger i alt

torsdag den 16. maj 2013

Weekend i Vodskov

Min Svigerinde og niece skulle til Sjælland til konfirmation i weekenden  Min bror arbejder på Nordsøen og er væk i 14 dage og hjemme i 21 dage. Så han går jo ofte klip af ting. Men sådan har det været de sidste 20 år og det fungere jo for dem og det er det vigtigste.  De har to hunde som mine forældre plejer at passe, når de skal noget.  Men nu hvor min far er syg, kan de ikke det. Så jeg tilbød at passe dem. Så var jeg jo også tæt på mine forældre. Mine to dejlige unger ville gerne med, så vi drog af sted fredag eftermiddag. Vi havde også Bertha med. De tre hunde hygger sig meget godt sammen. Vi har haft en rigtig dejlig weekend, hvor jeg var hos min far lørdag mens min mor kunne ordne nogle ting. Dejligt at have ham på to mands hånd. Søndag hjalp vi dem med, at få de tunge ting sat ud i deres kolonihave. Men hvor er det dog hårdt at se ham have det så dårligt. Ham som plejer at lave alt selv. Nu sidder han og falder hen, han kan ikke holde ud, at gå ret langt og han ser rigtig dårligt da en af svulsterne er på synsnerven. Det er han rigtig ked af, da han altid har læst meget men det kan overhovedet ikke. Vi har prøvet med bøger med stor skrift og lydbøger men han kan ikke koncentrere sig om det. 

1 kommentar:

  1. Ja det er hårdt at se ens kære være syge og svage. Godt dine forældre har god hjælp i dig

    SvarSlet