Sidevisninger i alt

søndag den 30. juni 2013

Ugen der gik

Så gik den uge, det er utrolig så hurtigt som tiden går :) Det bliver ikke så meget håndarbejde, lysten er der men kræfter mangler jeg strikker som regl først om aften. Jeg er ellers gået i gang med en bluse som Liselotte Weller som har bloggen   http://www.slagtenhelligko.dk/ har designet. Den er så velskrevet og nem at gå til.

Men nu er tour de France så håber jeg, at der bliver strikket lidt mere. Jeg interesser mig ikke normalt for sport, men cykelløb fanger mig på en eller anden måde. Så jeg glæder mig til de næste 3 uger.






I går aftes nåede jeg lige ud og se sculpturebythesea.dk  som er en udstilling af forskellige  kunst værker langs stranden i Århus. Det er anden gang det er her i Århus. Det er en sjov måde og meget anderledes måde at vise kunst på. Men rigtig hyggeligt med en gåtur og kigge på kunst. Jeg kunne desværre ikke gå hele ruten. Men fik dog set lidt af det.




1 kommentar:

  1. ja jeg er heller ikke til sport til hverdag men som dig hygger jeg med tour de france kørende i baggrunden når jeg hækler eller strikker :)

    SvarSlet