Sidevisninger i alt

søndag den 22. september 2013

Glaskunst

Jeg har længe gerne ville lære at lave glas ting. Jeg har jo prøvet at lave glas perler. Men det er mere  pynte tingene jeg har ville lave. Jeg har længe ledt efter et sted her i Århus men har ikke rigtig haft held med det. Jeg har en veninde som bruger Huset i Aalborg. Hun kan bruge værkstedet og så bare betale for materialerne. Jeg har nu fundet et sted i Randers glasmokkerne og var af sted første gang i mandags og det var rigtig sjovt. Jeg fik lavet et par fugle.




Jeg skal af sted igen den 30.9 Og har allerede en masse idéer. :) Jeg er helt vild med huse for tiden, så det bliver nok sådan et par stykker der skal laves. Men fandt også lige et par juletræer som nok også skal prøves.



Jultræerne har jeg fundet hos emilineglas





Ingen kommentarer:

Send en kommentar