Sidevisninger i alt

tirsdag den 15. oktober 2013

En anden ferie end vi havde glædet os til.



Ja vores ferie blev noget anderledes end vi havde glædet os til.
Min mor inviterede os(mig og mine to børn samt min niece og svigerinde) til Tyrkiet, hvor hun og min far har holdt mange dejlige ferier. De har brugt Tyrkiet Ekspressen mange gange. Så det var kendt for min mor. Hun bestilte rejsen først på sommeren og vi glædede os så meget.
Børnene havde sparet og sparet for, at have lommepenge med. Vi skulle af sted fredag aften /den 11.10)

Vi bor jo i Århus og mor i Nørresundby, og skulle flyve fra Aalborg. Så vi havde aftalt at spise hos hende inden vi tog i Lufthaven,  vi kørte hjemme fra ved 16.30 tiden og nåede frem ved 17 tiden. Hvor mor lige havde fået en sms om at flyet var forsinket og vi ville få nærmere besked. Vi ringede ved 19.50 tiden til T.E. og fik at vide vi skulle nok komme af sted. Vi kunne ikke forstå, at der på lufthavens hjemme side stod : nærmere besked kl 11. Vi forsøgte at ringe til T.E. men ingen tog telefonen. Ved 23 tiden ringede vi til lufthavnen hvor vi fik at vide at vi rolig kunne gå i seng. Da vi ikke ville få noget at vide før lørdag formiddag.

Min mand valgte at køre hjem til Århus og vi fik os lagt i sofaen m.m. ved min mor. Da vi stod op kunne vi se på T.E. facebook at der var rygter om at de var gået konkurs. Og til sidst kom det jo på nyhederne at de var gået konkurs. Vi forsøgte at finde en anden rejse, men det var umuligt. Det første vi kunne få var torsdag den 18.10. Men det kunne vi ikke pga. ferie m.m. Kl ca 17 fik min mor en sms om  at firmaet var gået konkurs, det havde vi lige som fundet ud af!

 

Så vi valgte at køre hjem igen lørdag aften. Med en meget tom følelse. Og min mor var utrolig ked af det. Første gang hun planlagede en ferie og så gik det sådan!

Da jeg vekslede de tyrkiske liere til danske kr. havde vi tabt 381kr da kursen var faldet. Men vi vidste ikke hvornår eller om vi kommer til Tyrkiet igen. Og vi har ikke råd til bare at have dem til at ligge.  

Så vi prøver at lave lidt forskelligt for at det kan blive en god ferie trods alt, men det er nu ikke helt det samme :( 

Mine dejlige unger fra sidst vi var afsted.<3
 

1 kommentar:

  1. åh hvor ærgerligt for jer, håber i fik nogle gode dage alligevel

    SvarSlet