Sidevisninger i alt

søndag den 6. oktober 2013

JEG VANDT!





Jeg deltager som mange andre nok også i de forskellige Give Away som der er, her i blog verden. Jeg må indrømme, at jeg nogle gange synes det virker som om at, det er de samme der vinder. Men det kan naturligvis også bare være, at der nogle der er mere heldig end mig :)

Men i går var jeg sørme heldig. Jeg har lige købt en Ipad og kiggede jo lidt rundt på hvad for en form for beskyttelse den skal have. Kom til at tænke på at, jeg havde set nogle rigtig smarte inde hos  Et øjeblik. Så jeg kiggede der ind, og opdagede jeg lige kunne nå at være med i en give Away, og sørme om jeg ikke vandt. :)


56Udklip
 Tillykke til Dorte Walsh, som lige nåede med inden konkurrencen sluttede.

Så en gang i næste uge kommer der dette smarte  cover 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar